Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008
Αυξήθηκαν οι καταγγελίες των καταναλωτών
Αύξηση 33,5% παρουσίασαν το 2007, σε σχέση με το 2006, οι καταγγελίες και τα ερωτήματα των καταναλωτών προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, είτε εγγράφως είτε μέσω της τετραψήφιας τηλεφωνικής γραμμής 1520. Πρωταθλητές στα παράπονα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Γ. Βλάχος, αναδείχθηκαν στον τομέα των υπηρεσιών οι τράπεζες και στον τομέα των αγαθών τα τρόφιμα.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το σύνολο των καταγγελιών και των ερωτημάτων (εγγράφως και τηλεφωνικά) από τους καταναλωτές προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανήλθε σε 51.107, ενώ το 2006 ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 38.272.
Διευθέτηση
Οι καταγγελίες ανήλθαν σε 24.663, ενώ τα ερωτήματα έφτασαν τα 26.444. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, από το σύνολο των καταγγελιών, οι 14.831 ή ποσοστό 60% διευθετήθηκαν κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές, το 11% βρίσκεται υπό διερεύνηση, το 27,1% παραπέμφθηκε για επίλυση σε άλλες αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ το 1,9% αποδείχθηκε ότι είχαν ελλιπή στοιχεία.
Από τις καταγγελίες και τις ερωτήσεις που αφορούσαν τον τομέα των υπηρεσιών, το 23,1% είχε ως στόχο τις τράπεζες και ακολουθούν τα ινστιτούτα αδυνατίσματος με 11,8%, η παροχή υπηρεσιών με 11,1% και ο δημόσιος τομέας με 10,3%.
Από τις κλήσεις που αφορούσαν τα αγαθά, το 18% είχε ως στόχο τα τρόφιμα και ακολουθούν τα ηλεκτρικά είδη με 16,8%, ο τομέας «διάφορα προϊόντα» με 16,4%, τα σούπερ μάρκετ με 10%, τα καύσιμα με 9,8% κ.λπ.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ 16/1/2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου